1
Aktualnie prowadzone nabory, znajdziesz w zakładce
Programy
. Tutaj zaczniesz wypełniać wniosek.
2
Szkic wniosku, złożone wnioski oraz ich aktualny status są w zakładce
Wnioski
. Tutaj w kolumnie Dokumenty kliknij w
Dokumenty projektu
, aby dodać lub podejrzeć dokumenty powiązane z danym Wnioskiem.
3
Wybierając
Dokumenty
możesz dodać lub podejrzeć dokumenty projektowe np. umowy/aneksy (do podpisu lub wydrukowania), raporty, formularze zmian.
4
Kliknij w
i przeczytaj informacje o najważniejszych zdarzeniach dotyczących Twoich wniosków/projektów np. informacje o statusie wniosku, decyzji.
5
Kliknij w
Mój profil
, aby uaktualnić lub uzupełnić swoje dane. Tu zmienisz hasło.
6
Klikając w
Pytania i odpowiedzi
znajdziesz porady dotyczące działania systemu NAWA oraz otworzysz Przewodnik.